NOTD: Flerfärgat med Isadora Graffiti Nail Top

Jag kunde inte välja bara en färg, så det blev fem.

Effekten är skithäftig, om ni ursäktar språket, och naglarna ser nästan ut att vara lite leopardspräckliga. Jag har dock två små invändningar: jag är inte helt förtjust i den stora penseln, och när lacket ”spricker” tar det med sig lite av det underliggande lacket, men bortsett från det så gillar jag det massor.

Lacket torkar matt, så jag har dragit på ett lager överlack. Vill man behålla den matta finishen kan man måla på överlacket innan Graffiti Top.

This crackle polish may be a novelty, but it still makes for a cool manicure.

Comments

  1. Cyt Lennhammer says:

    Grymt coolt ju!

  2. makeuponista says:

    Ser riktigt fint ut! 😀

  3. Ååhh! Verkligen just skithäftigt =) Jag måste också ha!

  4. Det blev ju faktiskt ännu häftigare med olikfärgade naglar. Väldigt 80-tals punk. 🙂

  5. jaha men då blir jag ju tvungen att köpa det här, och kommer förmodligen kopiera rakt av 🙂

  6. Ay caramba vad fräsigt! Sofia vill ha!

  7. Wow!! Det var himlans coolt!!
    //Fåfängan

  8. Riktigt nice!

  9. Ser riktigt häftigt ut!

  10. Åh wow wow! Superläckert!!

  11. Vad roligt att ni gillade!

  12. Jag brukar inte gilla nail art mm, men jag tror att jag tycker det här är snyggt! 😀 Haha..