The Body Shop Shimmer Cubes – swatches

Som utlovat kommer här swatches på Body Shops fina, fina Shimmer Cubes som vi fick kika på på pressvisningen i onsdags. Skugggorna är precis som namnet antyder väldigt skimriga, så en klistrig bas av typen NYX Jumbo Pencil är lite av ett måste. De är betydligt blekare över Primer Potion, till exempel.

Blue Moon: Snow White, Starlight Silver, Indigo Blue, Midnight Black

Pretty in Pink: Pearly White, Soft Pink, Velvet Pink, Stardust Grey

Green Light: Silver Grey, Mint Green, Pure Turquoise, Forest Green

Bunch of Violets: Pearly White, Candy Pink, Velvet Plum, Orchid Purple

Jag tycker mycket om alla paletterna, men om jag blir tvingad att välja säger jag nog  nr 21 och nr 22. Du?

Comments

  1. Nr 23- mer mina färger tror jag även om de är fina allesammans 🙂

  2. Nr 23 skulle jag välja nu till hösten, jättefina nyanser!

  3. jag tror 21 blev min favorit, men otroligt snygga allihop ändå!

  4. 21:an skulle jag inte tacka nej till..superfina färger!

  5. 22 gillar jag, vilka fina färger. Skulle nog passa fint att ha dom allihop i en sminkning också!

  6. 22 tror jag skulle passa mig bäst, jätte fina nyanser! 🙂

  7. Helst klart nummer 22.. =)