En dag med Urban Decay 24/7 Glide-On Shadow Pencil

Så här såg Sin ut när jag kom hem för en stund sedan – den satt som berget fram till lunch, ungefär, innan den började creasa på ögonlocket och jag fick jämna till med fingret. Jag har inte haft någon primer under och det är fullt möjligt att pennan skulle sitta bättre med lite Primer Potion. I övrigt tycker jag att det var ett bra köp, lätt att måla på, lätt att tona ut, och perfekt för dagar då man kanske inte vill sminka sig men ändå inte vara helt bar. Jag skulle gärna ha ett par till!

TILLÄGG: Jag har nu testat med Primer Potion under och då sitter den verkligen. Höll en hel jobbnatt och det är inte illa pinkat.

Comments

  1. Jag har den i Bourbon och gillar den skarpt!

  2. Är supersugen på den i svart, hört att den ska sitta fint på vattenlinjen 🙂

  3. Men åh besvikelsen! Kunde de inte kombinerat den med en skvätt primer potion – kaka söker maka och allt det där 🙂

    • Johanna says:

      Ja, det är ju typ så man fått klart för sig att det skulle vara. Att det skulle sitta som berget utan något under. Hur kan de komma undan med sådan marknadsföring…?

    • Primer Potion finns ju i Sin också, men jag tycker att den är helt värdelös jämfört med originalet. Snacka om att creasa!

  4. Min sitter dessvärre också lite sådär om jag inte har UDPP under. Synd, men som du skriver gillar man den ändå =)

Trackbacks

  1. […] släpps på arbetstid. God damn it. Skuggpennorna är dock lättare att få tag på, även om de inte alls verkar hålla vad de lovar. Men det hindrar väl en inte från att vilja testa en eller tre […]