Det finns alltid behov av ännu en bronzer

När Sublimt visade upp den fina triobronzern Glam Bronze från L’Oréal drabbades jag genast av habegär och tänkte att den skulle jag ha! Idag lyckades jag haffa det sista exemplaret på Kicks i Solna centrum.

Den ska vara anpassad för blondiner, men jag tycker att den passar lika bra på brunetter eller rödhåriga. 139 kr är priset för 11 gram produkt, och då ingår det en borste i botten på dosan. Jag väljer dock att applicera med skunkborste, som alltid med bronzers.

Comments

  1. Vad är det med Loreal och hårfärgsfixeringen? Gillar min skarpt och jag är ju inte blond. 🙂

    • De kanske tänker att det ska underlätta för folk som inte är så haj på smink som vi är? 😉

      • Ja fast då blir det ju fel ändå med tanke på att hudtonen ofta inte har med hårfärg att göra. Inte ens Loreal har lika bra koll som oss skönhetsnördar. 😉

  2. Det bästa var att du hittade den i Solna Centrum

  3. Visst är den en juvel!:D

  4. Så fin!

  5. Denna är jag också rejält sugen på!