Paket från Cliniderm

Jag var nyss och hämtade ut ett paket med en ny, spännande produkt från Cliniderm, nämligen Hydra Intense Day Cream, som jag ska få prova.

Saxat från pressmaterialet:

Cliniderm Hydra Intense Day Cream passar normal/blandad hud och är en ultralätt dagkräm som verkar intensivt fuktgivande med aktiva ingedienser som AHA-syror och mineraler. Den absorberas snabbt av huden och gör den mjuk, len och matt. Den multifunktionella sammansättningen stärker fuktbarriären i 24 timmar, för att motverka synliga ålderstecken som minskad spänst, lyster och elasticitet.

Den här krämen har potential att träffa alla mina happy spots. AHA-syror? Check! Ultralätt? Check! Mjuk och len hy? Check! Jag återkommer med recension när jag har använt den ett tag.

Hydra Intense Day Cream ska finnas i butik nu, och rekommenderat pris är 219 kr.

Comments

  1. Låter nästan för bra för att vara sann. Ser fram emot din recension. 🙂

  2. Åh vad spännande att du får testa! Jag ser fram emot att höra vad du tycker =)

  3. Den luktade gott dessutom! Deras andra serie tycker jag luktar tant 😉 Då föredrar jag gurka.