Make my Monday, vecka 51

Ny vecka, ny fråga! Veckans fråga lyder som följer:

Brukar du ge bort skönhetsgåvor i julklapp? I så fall vad, till vem? Berätta, berätta och inspirera oss andra i vårt julklappshandlande!

Den enda jag handlar skönhetsprylar åt är min bästa kompis Leo. Det är så roligt att shoppa till henne, hon har helt andra färger än vad jag har och jag gillar verkligen att stå vid MAC-disken och klura ut vad hon skulle passa i. Dessutom är hon oerhört tacksam att shoppa till, hon lyser upp bara hon ser en påse från MAC. 😉

Comments

  1. Har hittills inte vågat ge bort skönhetsprylar annat än tvålar, body lotions och liknande. Och kanske någon parfym som jag på förhand fått tips om att mottagaren vill ha.

    När det gäller smink vet jag knappt vad jag själv passar i utan att prova först, så det vågar jag inte köpa åt andra. Däremot tror jag att ett presentkort till t. ex. MAC kan göra många glada. Varför inte ge bort något gott te & choklad tillsammans med presentkortet? Garanterad framgång! 🙂