Aldrig för gammal för önskelistor

Jag har varit relativt snäll (nåja) i år, och jag tycker absolut att jag har gjort mig förtjänt av ett besök från tomten (och då menar jag James May iförd tomteluva) på julafton. De här fina sakerna skulle göra januari så mycket bättre!

– Benefits nya box o’ powder Hervana ser ljuvligt ut. Jag svävade med klickfingret redan tidigare, men avstod – dock är det bara en tidsfråga innan Hervana landar hos mig. $28/Benefit.

– Illamasquas Skin Base Foundation väckte stor uppståndelse när den släpptes, och jag hör dagligen hur fantastisk den är. Klart att jag vill ha en egen! Nyans SB02, tack. £25/Illamasqua.

– Kardemumma, rökelse, cederträ: Miller Harris La Fumée låter definitivt som en doft för mig. £60/Miller Harris.

– Diors Skinflash Primer fick mig och flera bloggkollegor att utbrista längtansfulla stön när vi testade den på Daisy Beautys skönhetsdag i lördags. Om någon har sett den på stan så hojta till!

Comments

  1. Hervana ligger högt på min önskelista också.

  2. Ska han ha bara tomteluva?😉
    Instämmer i din önsklista faktiskt, skulle jag också vilja ha!

  3. Åh, jag har också cravings efter Hervana…

