Fröken Rosa recenserar: Redken Aerate Bodifying Cream-Mousse

Redkens stylingprodukter tycker jag ofta får stå i skuggan av den fantastiska hårvården, vilket är lite synd eftersom det gömmer sig några riktiga guldkorn där. Jag gillar Aerate, en kräm som liknar risgrynsgröt i burken men som  ger ett rejält lyft och stadga åt fint hår. Jag arbetar in en liten klick i handdukstorkat hår och fönar torrt. Det blir inte stelt, som mousse kan bli, utan bara luftigt, blankt – och frizzfritt. En klar vinnare i min bok!

Pris: 66 g/£12.55 hos feelunique.
Betyg:

Comments

  1. Gillar också den, den är verkligen jättebra!

  2. Låter jättebra!
    Passar den till pagelångt hår? Och tror ni man kan använda den även på torrt hår? Duschar alltid på kvällen och fixar håret nästa dag och då är det ju torrt.

    • Jag tror att man kan använda den i alla hår som behöver pumpas upp lite, och man kan absolut ha den i torrt hår.🙂

