Notis från sjuksoffan

Jag tycks ha åkt på en släng av maginfluensa, så allt jag orkar göra är att ligga på soffan invirad i tjocka filtar och slörpa Cocacola. Dock blev jag lite piggare av två av mina parfymprover jag beställde förra veckan damp ner i brevlådan, och vore det inte för att jag mår lite illa skulle jag gladeligen dutta på mig på en gång. När man beställer från The Perfumed Court är det ingen ovanlighet att beställningen delas upp, så jag väntar fortfarande på Chanel Jersey och Prada Candy.

Nu måste jag återgå till soffan innan jag tuppar av, typ.

Comments

  1. Stackare! krya på dig!

  2. Krya på dig vännen!

  3. Shit, I’ve been there. Typ tre gånger denna jäkla höst… Krya på dig!

  4. Krya på dig!

  5. Krya på dig!

  6. Usch, hoppas du mår bättre fort.

  7. Usch stackare, vad jobbigt! Krya på dig! Jag hoppas att det försvinner fort som attan

