Min fiktiva shoppingkorg hos Eleven

Ni vet hur det är veckan före lön och suget vida överstiger saldot? Jag roade mig med att plocka ihop lite saker för huden i min fiktiva varukorg hos Eleven.se.

– Clarins mask Hydraquench har jag varit nyfiken på ett tag, och jag tror att det kan passa min vintertorra hy som handen i handsken. 75 ml/375 kr.

– Embryolisse Lait-Crème Concentré läste jag om i Styleby och intresset väcktes genast. Jag älskar ju franska apoteksmärken! Krämen sägs vara en stor favorit hos makeupartister världen över då den funkar som fuktgivare, primer och sminkborttagare – låter kanonbra. 75 ml/269 kr.

– Pumpamasken från The Holy Mud Company har ni hört om förut,och den är verkligen saknad i mitt badrumsskåp. Den här masken har allt! 88 ml/240 kr.

– Jag har bara hört gott om Suki, och kanske vore ett litet kit med produkter för irriterad hud gött att stoppa i någons julstrumpa alternativt tidig julklapp till sig själv? Jag tror mer på det senare…  Ministorlekar av sex olika produkter, 349 kr.

Comments

  1. Jag älskar Sukí och velar om jag ska köpa på mig nytt. Letar egentligen ok ersättare då jag inte har plånboken för Sukí för tillfället. Lemongrascleansern är guld!

  2. I know the feeling! Bra val!😉

  3. Jag använder just nu dagkrämen från Clarins Hydra Quench-serie och jösses vad den är härlig, go konsistens och doftar underbart.

