Fröken Rosa recenserar: I Love… Vanilla & Ice Cream Super Soft Hand Lotion

Godisdoft är väl inget jag är direkt jätteförtjust i, men trots det lät jag den här vaniljiga handkrämen slinka med i Kickskassen för några månader sedan med tanken att ha på jobbet. Visst återfuktar den händerna, men den sprider också en odör utan dess like – jag tycker mycket om vanilj i vanliga fall, men denna perversion har ingenting med vanilj att göra. Någon äckligare handkräm än denna finns knappast på den svenska marknaden, och varje gång jag känner den syntetiska, sötsliskiga stanken från mina händer vill jag gå och tvätta mig med lut.

Pris: 75 ml/69 kr på bl a Kicks.
Betyg:

Comments

  1. Jag vet inte om det bara är jag, men jag tyckte att denna luktar lite svagt av öl ibland! Köpte den för att ha i väskan på bussen, men vill inte lukta alkis-tant.

  2. Mrsmodesty says:

    Jag blev så besviken på hela det märket, det har ju saluförts som ett slags billigare alternativ till Philosohy och förpackningarna är ursöta. Men jag tycker att allt i serien doftar kemiskt…så kemiskt😦

  3. Gud så skönt att jag inte är ensam om att ogilla I Love…! Sågade duschkrämen, hatar doften. Men jag älskar din slutkläm, haha!

