Rougegalningen strikes again

Min väninna var vänlig nog att skänka mig sin praktiskt taget fulla burk med rouge från Bare Minerals, och då jag älskar rouge i alla former tog jag glatt emot gåvan. Nyansen heter Laughter och rouget är helt galet bra  pigmenterat, det räcker typ att jag nuddar borsten mot pudret så har jag plockat upp lagom med färg. Jag testade för första gången idag och det sitter fortfarande på plats utan att ha bleknat sedan imorse. Älsk!

Priset är 320 kr på Kicks (£19 hos Lookfantastic) men med tanke på hur drygt det är räcker en burk i flera år, minst.

Comments

  1. Åh Laughter som är såå fin! Den passar till allt och det är lätt att bestämma hur mycket tryck i färgen man vill ha. Det är det rouget jag sålde mest av från BM när jag jobbade med dom🙂

  2. Jag älskar den färgen, fick den testad på mig första gången jag testade IDs smink, åh så fin den var. *_*

  3. Vilken fin present, superfin färg!

    • Jag älskar färgen, den är lite annorlunda mot vad jag brukar ha på kinderna och jag stormtrivs.

  4. Vilken fin nyans!

  5. Jag har ett par av Bare minerals rouge men inte just denna nyans. Får nog kika närmare på den🙂

  6. Såg ju jättevacker ut!

  7. Jag älskar i.d’s rouge! Brukade köpa i.d´s när jag inte var student, nu har jag fått byta till ELF. Hahah längtar tills jag slutar plugga då ska jag köpa alla älsklingsprodukter!

