Önskelista november

November. Denna skitmånad bland skitmånader – grå, kall, blåsig och allmänt överjävlig. Här är några saker som skulle göra min månad lite mer uthärdlig.

– Mitt blekta hår behöver protein för att bygga upp styrka igen inför nästa blekning, och Redkens Extreme Cat Protein Treatment skulle inte vara helt fel. 150 ml/£12.20, Lookfantastic.

– SkinPlans 20%-iga AHA-syra har jag berättat om tidigare. Habegäret har inte avtagit, utan snarare tvärtom. 30 ml/395 kr, Eleven.

Model’s Owns Beetlejuice-kollektion är bland det tjusigaste jag har sett i höst, och inte kostar de en förmögenhet heller. £20 (plus frakt) för fem lack och ett överlack sitter som en fläskläpp.

Comments

  1. Alltså Beetlejuice-kollektion är ju hur fin som helst, tyvärr så är en av lacken tillfälligt slut men de kommer att få in mer i slutet av november och då ska deifinitivt beställa hem ett paket med alla fem lacken.

  2. Jag är också spekulant på Beetlejuicearna. Attans att de tog slut så snabbt!

  3. På Asos kan man köpa tre av lacken för £10, blev lite sugen!🙂

