Pretty Amazing Lipcolors: pretty damn amazing!

Pretty Amazing Lipcolors är en av höstnyheterna från Bare Minerals, läppglans som täcker och känns som ett läppstift. Finns i åtta olika nyanser och jag har fått hem Ambition, en fuchsiarosa som är perfekt för mina färger. Här kan man antingen dra på rejälv med färg direkt från applikatorn eller så kan man köra lite mjukare och dutta på med fingret istället. Jag skulle gärna bjuda på swatch, men det är inte så kul när man har en spricka stor som Grand Canyon i mungipan.

Pretty Amazing finns ute i butik – salonger samt Åhléns, NK och Kicks – nu och kostar 295 kr.

Comments

  1. Ser helt fabulös ut, jag älskar rosa stift!

  2. Den ser onekligen fina ut de här och jag måste nog spana in dem……

  3. Åh deras lippies är super, återfuktande och mjuka på läpparna🙂 Denna hade man gärna kikat lite närmare på🙂

  4. Det finns ett fint miniset med fyra färger för drygt 200 kr på beautybay!

