Fröken Rosa recenserar: Björn Axén Cool Silver schampo och balsam

Ett par dagar efter att jag visade upp mitt persikofärgade hår gick jag och blekte det igen. För andra gången på en vecka. (Rekommenderas INTE, gör på egen risk, osv.) Men kära hjärtanes vad vitt och fint det blev! Sedan dess har jag kört med silverschampo och balsam från Björn Axén vid varje tvätt för att göra det så kallt och silvrigt som möjligt, och by golly, det funkar. Minsta tillstymmelse till värme försvinner på ett kick utan att det för den delen slår över i lila eller grått. Håret blir lent och luftigt, och doftar ursmarrigt av aprikos. En solklar vinnare!

Pris: 150 kr/250 ml.
Betyg:

Produkter utskickade för recension. Mina åsikter är mina och har inte påverkats av tredje part. Se gärna min policy för mer information.

Comments

  1. Grymt!

  2. Låter skitbra!
    Vill se bilder!

