Mascaravecka: Deborah Lash Creator Volume & Care

Lash Creator Volume & Care är en av den nya sortens mascaror som inte bara ger volym och separation, utan också vårdar fransarna och stimulerar tillväxten av nya fransar med hjälp av ingredienser som glyco-proteiner (hårförtjockare), bio-energizer (alger som påverkar hårsäckarna och gör att hårstråna växer snabbare), samt keratin, ett protein som produceras naturligt i kroppen och ökar tjockleken på hårstrået. Jag tycker att den lyckas över förväntan! Mina fransar blir synbart längre och fylliga i ett par drag, och mascaran sitter på plats utan att fälla eller smula tills det är dags att tvätta bort den – mer kräver jag faktiskt inte av en mascara.

Pris: 129 kr.
Betyg:

Produkter utskickade för recension. Mina åsikter är mina och har inte påverkats av tredje part. Se gärna min policy för mer information.

Comments

  1. Den låter jättebra! Priset är ju inte heller så dumt…

  2. Bästa mascaran på länge!

  3. Låter inte alls dumt!

  4. Var kan man köpa den?

  5. Deborah Kosmetik says:

    Hej! Deborah’s produkter finns på utvalda parfymerier runt om i Sverige. En lista finns på vår Facebook sida. http://www.facebook.com/#!/note.php?note_id=105853276113610
    Man kan även hitta Deborah på några olika nätbutiker, som Eleven, Shopping4net och Fräck&Fin. Eleven har nu tagit in Lash Creator Volume & Care mascara och har kampanjpris. Kolla in länken:
    http://eleven.se/deborah-lash-creator-volume-care-17447.html

  6. Jag hade den guldfärgade som heter Hi Tech från samma märke förut och den är fantastiskt bra så jag tror att man ska titta mer åt Deborah-hållet när man köper mascara för de är bra på det.

  7. Det låter inte alls illa det där🙂 är jakt på en ny mascara och vi verkar ha samma slags kriterier.

Trackbacks

