Sunsilk Volume Collection

Här är en snabbtitt på Volume Collection från Sunsilk, som jag fick hem idag. Förutom schampo och balsam hittar vi Volumizing Mist, som ”memorerar volymen och återskapar den under dagen” – fan tro’t men det ska bli spännande att testa, och ett torrschampo i sprayform som jag hoppas är lika bra som min favorit från KMS California. Torrschampot åker med till jobbet, tror att den kan bli perfekt att piffa upp håret med när jag tagit av mössan för dagen.

Priserna ligger mellan 30-50 kr och produkterna finns ute i butik i oktober.

Comments

  1. Torrschampot är jag lite nyfiken på, håll oss uppdaterade!

  2. Jag är också nyfiken på torrschampot! Har faktiskt aldrig ägt något, men jag har använt talc vid något tillfälle. Man skulle kanske testa?
    Bra pris ju.

