Jane Iredale – produkterna från visningen

Idag fick jag hem ett paket med några av produkterna från pressvisningen i tisdags, och jag är riktigt sugen på att sätta penseln i den fina ögonskuggekvartetten nedan. Just den här heter goWarm, det finns en i kalla toner också som då logiskt heter goCool.

Rekommenderat pris 545 kr.

Från vänster: Beach, Sunshine, Steamy, Mojito, Sandals

Nytt för i höst är även den lilaskimrande highlightern Complete, som förstås inte alls blir lila på huden, utan mest ”glowig”. Fantastiskt snygg highlighter!

Rekommenderat pris 275 kr.

Jane Iredales produkter säljs på Åhléns City och NK, samt spa, hudvårdscenter och salonger.

Comments

  1. Gud så elegant skuggförpackning! Lyx!

  2. Hej!

    Jag har en fråga som inte alls hör till inlägget, men annonsen du har till höger om sigma borstarna. Är det riktiga sigma? Och kan man beställa dom till Sverige? Vet du hur mycket allt sådan kostar? För jag är himla sugen på sigma borstar, men jag vet bara inte vart man kan få tag på dom…
    Kram!

    • Hej! Det är äkta Sigma och de levererar till Sverige. Fraktkostnad kommer jag inte ihåg på rak arm, men mellan $5-$8, beroende på vikt.

  3. Supergilla JI!

  4. Skuggorna ser ju himla fina ut! Bra att ljusaste nyansen är större.

