Pierre René för Rosa Bandet!

Oktober månad betyder Rosa Bandet-månad, och Pierre René har tagit fram särskilda förpackningar till förmån för just Rosa Bandet. Jag har fått hem tre av dessa för påseende.

Mattsvarta 70, satinliknande bruna 58, och min favorit, blåskimrande 124.

Ser ni vad fint ljuset fångas i den blå skuggan?

Under oktober kommer dessa skuggor, och 12 till, finnas till försäljning hos Lindex,och för varje köp går 10% till Rosa Bandet. Priset är 40 kr/styck eller 3 för 99 kr.

Comments

  1. Men så söta! Jag har två skuggor från dem, matt hallonröd kan man nog beskriva den och skimrande mint🙂

  2. Den blå påminner om Swimsuit.. Nailed it! lacket från miss universe kollektionen, väldigt mycket faktiskt.

  3. Den blåa ser himla härlig ut!

  4. Fina skuggor, men jag tål inte förpackningen!

  5. Har aldrig provat nån skugga från märket, gillar verkligen inte förpackningarna vare sig de är silvriga eller rosa🙂

Trackbacks

  1. […] går 10 % till Rosa Bandet. Priset är 40 k.r/styck eller 3 för 99 kr. Denna info hittade jag hos Fröken Rosa där det även finns bild på tre av […]

