Pressvisning Jane Iredale – med bilder!

Tack vare Kicki hamnade jag och Tina på Jane Iredales pressvisning i Summits lokaler på Grev Turegatan i Stockholm. Jag som älskar bröd gick direkt på frallorna, och lyckades äta hela innan visningen började. Till mitt försvar vill jag säga att klockan var halv tio och jag var vrålhungrig. Anywho!

Glöm produkterna en stund och titta på den fantastiska hattlampan. VILL. HA. 

Ögonskuggorna såg ljuvliga ut, jag längtar tills jag får känna på dem orgentligt.

I kollektionen ingår också en silvrig highlighter, som dock bara ger ett ”glow”, samt duoläppglans.

Jane Iredales international educator Kevin Mendelson pratade sig varm om produkterna medan han jobbade med modellen.

Mer info om produkterna kommer så fort jag fått hem dem.

Comments

  1. Hatltampan är jag också kär i, och jag börja undra om vi inte har samma inredningssmak🙂

Trackbacks

  1. […] fick jag hem ett paket med några av produkterna från pressvisningen i tisdags, och jag är riktigt sugen på att sätta penseln i den fina ögonskuggekvartetten nedan. Just den […]

  2. […] täckningsgraden och att den inte gick så bra att bygga på. Roligt att Veronica, som satt modell senast, var med igen! Vi fick också med oss läppglans, löst pigment i burk och en liten tub Tantasia, […]

