EOTD: Reader, I married him

Bryn: MAC Après Ski
Ögonlock: Chanel Long Wear Luminous Eyeshadow 83 Illusoire
Eyeliner: Sleek Eyeshadow Black
Inliner: Yves Rocher Stylo Regard Waterproof Noir
Mascara: Deborah Lash Creator Volume & Care

Illusoire satt bra utan primer och har varken lagt sig i veck eller fallit ned på kinderna. Dock skulle jag vilja testa med Primer Potion under, bara för att se om den kan bli ännu bättre. Den var dock mycket lätt att jobba med, både när det gällde att trycka den på locket och att svepa upp i globlinjen.

För övrigt har jag idag sett Jane Eyre på bio, ett måste för alla anglofiler, Brontë-fans samt beundrare av tajta byxor. (Mmmm, mr Rochester…)

Comments

  1. Mycket snyggt! Ser väldigt jämt ut🙂

  2. Supersnyggt!

  3. Perfektion! Mås… te… ha…

  4. Precis så fenomenalt som man kunde önska sig ju! Undra hur skuggan skulle se ut över en svart bas till fest? Eller lagd över en svart eyeliner? Möjligheterna är oändliga:)

  5. Galet snyggt!

  6. Fröken Frodig says:

    Chanelskuggan är ju bara ursnygg!

  7. Underbart! Så fint i all sin enkelhet. Verkar som ett mycket bra, dyrt, köp.

  8. Supersnyggt!

  9. Very nice!

Trackbacks

  1. […] från Chanel. Jag har suktat efter dem sen jag först såg bilderna tidigare i somras och när Fröken Rosa gick och köpte en som hon visade upp i bloggen visste jag att jag måste ha en. EN ja, för då […]

  2. […] men jag lovar att swatcha och visa upp den mer sen. Så länge kan ni kolla in den hos Fröken Rosa som swatchade sin för ett tag sen. Så sjukt fin på […]

