Fröken Rosa guidar till nätshoppar: Parfym-klick.se

Namn: Parfym-klick.se.
Märken: Här hittar man de flesta parfymhusen till mycket bra priser – inte så många nischdofter, men de allra flesta torde hitta något som passar. Sålla bort alla kändisparfymer bara.
Frakt: Från 49 kr, gratis vid beställningar över 1500 kr.
Leveranstid: Sex dagar, helgen inräknad.
Betalning: Endast kort.
Risk för tull: Nej, butiken är baserad i England, även om den ser ut att vara svensk. Alla engelska c-kändisdofter avslöjar den dock, likaså avsändaradressen.
Prisvärt: Ja! Det lönar sig att kolla runt och jämföra priser om det är en särskild parfym du är ute efter.
Förslag till förbättring: Jag föredrar att betala med Paypal, dels för att det är bekvämt och dels för att jag är för lat för att resa på mig och hämta VISA-kortet ur min väska i hallen.
Omdöme: Parfym till låga priser och snabb leverans. Butiken garanterar att alla dofter är 100% äkta.
Rekommenderas: Ja.

Comments

  1. Det har faktiskt hänt att jag skippat att köpa något jag vill ha då paypal inte fanns som alternativ :p känns både säkrare och så är jag också obotligt lat när det gäller den slags…

  2. Aldrig hört talas om den sidan! bra tips

