EOTD: Thanks for the Ether

Bryn: MAC Après-Ski
Primer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion + NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Ögonlock: Deborah 24Ore Velvet Eyeshadow Rose
Globlinje: MAC Post Haste
Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner Intense Black
Inliner: Yves Rocher Stylo Regard Waterproof Noir
Mascara: Deborah Lash Creator Volume & Care (gillar!)

Dessutom använde jag de rosa skuggorna i Pink Punk and Black-paletten från Lancôme (se nedan) men jag blev lite besviken på pigmenteringen och la därför andra skuggor ovanpå.

Comments

  1. Fint! Synd att Lancomeskuggorna inte håller måttet helt. För det priset ska de ju liksom göra det…

    • De duger gott om man vill ha en soft rosa look, men jag ville ha lite mer tryck… Är hemskt förtjust i den svarta skuggan dock, den har så fint regnbågsglitter i sig.🙂

  2. Den bästa pigmenteringen i rosa skuggor har jag hittat i den matta 88-paletten. Mina kollegor sa att jag såg ut som en mumsig cupcake!😀

  3. Trist att dom inte håller måttet. Jag tycker detta är dösnyggt, älskar vingen dessutom!

  4. Jamen det blev ju urfint!

  5. Ljuvligt i rosa. Skulle nog aldrig komma undan med den rosa nyansen själv men oj vad det passar dig bra.🙂

