Snabbrecension: Yves Rocher Vanille Noire

Kortfattat: gillar du vanilj, köp den här parfymen. Eller, vänta. Gillar du vanilj av sorten som man hittar i Yves Rochers Plaisirs Nature-serie kanske du inte gillar Vanille Noire, för den doftar inte typisk vanilj förrän mot slutet. Istället doftar den ljuvligt av trä, kryddor och läder, vilket är precis så jag vill ha min vaniljdoft.

30 ml EdP kostar 239 kr, 50 ml 365 kr. Finns även som duchgelé, body lotion och deodorant. Jag överväger faktiskt en större flaska när mn roll-on på 10 ml är slut.

Comments

  1. Jag har beställt den mindre flaskan (genom mamma så jag vet inte när den dyker upp) och jag är jättenyfiken!

  2. *tummen upp* Införskaffa hela serien vet-ja! Du skulle inte ångra dig =)

Trackbacks

  1. […] Men kom ihåg, den har inte en sådan sötsliskig vaniljdoft, utan är mer kryddigt vaniljaktig. Läs nu vad Fröken Rosa säger så förstår ni […]

  2. […] söndag klockan 24.00. Varför inte denna fina makeupbox, eller kanske doften Vanille Noire som Fröken rosa har skrivit […]

