Första dagen med Hypnôse Doll Eyes

Tja, helt okej va? Inte mycket volym, men bra separation och längd. Mina fransar ser tätare ut, liksom. Borsten ser lustig ut men funkar över förväntan – mycket praktiskt med den smala änden, vilken gör det lätt att komma åt i inre ögonvrån samt de nedre fransarna. Mascaran satt hela dagen utan att fälla eller smula, och var relativt lätt att tvätta bort. Minus för den starka parfymeringen som känns onödig.

Återkommer med längre recension när jag testat den ett längre tag!

Comments

  1. Varför ska vissa envisas med att stoppa parfym i något man ska ha vid ögonen? Kommer nog aldrig förstå…

  2. Jag gillar såväl borsten som resultatet på den här, men på mig fäller den som fanken. Inte ett dugg snyggt 3h in på dagen.. Kan jag ha fått ett måndags ex, eller är mina fransar felböjda så att de skaver av mascaran mot huden?🙂

