31 dagar Fröken Rosa: dag 29

Vilken kändislook skulle du vilja ha?

Jag är totalt ointresserad av så kallade kändisar i allmänhet och kändiskult i synnerhet, och ”klassisk” skönhet tråkar ut mig. Istället dras jag till ovanlig skönhet, som känns mycket mer spännande och intressant! Min favorit är, som jag berättat tidigare, den skotska skådespelerskan Tilda Swinton.

Jag inbillar mig att vi delar en del drag – samma bleka, genomskinliga hy, samma rödlätta hår (även om jag har blekt håret, precis som Tildas på bilden) och samma gröna ögon. Om det någonsin gjordes en film om mitt liv skulle Tilda få spela huvudrollen!

Andra vackra kvinnor: Cate Blanchett (I’d go gay for Cate), Annie Lennox, Robyn, PJ Harvey, och Tori Amos på 90-talet, innan all botox tog över hennes ansikte. (Och medan hon fortfarande gjorde bra musik.)

Comments

  1. Hur kan man vara så vacker som Tilda!? Wow!

  2. Så vacker (och du med!) Trevlig helg!

