Yves Rocher Vanille Noire

Efter Julias entusiastiska minirecension av Vanille Noire kände jag ett absolut sug efter vanilj, och klickade således hem en roll-on på 10 ml när Yves Rocher hade gratis frakt härom veckan. Jag håller med Julia om att det är en riktig fullträff till doft, och jag älskar de olika vaniljsorterna – läderdoftande Bourbonvanilj, som är väldigt tydlig i öppningen, träigt kryddig vanilj från Uganda samt den allra vanligaste vaniljen, från Tahiti.

Ett solklart fynd för endast 79 kr!

Comments

  1. Det här är min favoritparfym sedan 1-1,5 år tillbaka! Underbar.

  2. Jag funderade faktiskt på denna. Men samtidigt så är jag av den typen att all parfym doftar i slutändan vanilj på mig. Hmm, men då kanske det är menat att bli en vaniljparfym.

    • Du kan ju testa den lilla roll-onvarianten som jag köpte? Om du inte gillar den då så är det ju ingen större förlust.

  3. Jag har den också, och jag älskar den! Underbar!

  4. Jag som älskar vanilj borde testa denna!

  5. åh, älskar vanilj! Blir att testa någon gång. Tack för tipset! 😉

