Nagellack från Kicks – swatches

Från vänster: Army Jacket, Metro Grey, Fab Jean, Purple Rain, Cha Cha Red.

De här lacken är så himla fina och jag förutspår att de kommer att bli en riktig succé. Penseln är liten och smal, vilket passar mina naglar perfekt, och konsistensen är utmärkt – varken för tunn eller för tjock. På bilden ovan har jag lackat med endast ett lager, bara för att jag är så otålig/ivrig. Två lager är att rekommendera.

Guldfärgade Studio 54 är det enda lacket jag inte gillar, men det beror helt och hållet på nyansen, som tyvärr inte passar min hudton.

Lacken – 40 totalt – finns i butik vecka 36 och kommer att kosta 39 kr styck.

Comments

  1. Hej, ser att du är intresserad av skönhet och smink,
    det finns en jättetrevlig blogg om det 🙂 [ADRESSEN RADERAD]
    Där pågår det dessutom fina tävlingar just nu.

    • Nej tack, jag är inte intresserad av bloggar vars ägare tvingar sina läsare att spamma andra bloggar.

  2. Alltså, 39kr styck, det är helt underbart!

  3. Stiliga!

  4. De är så fina! Jag kommer nog att slå till på ett par stycken till när de finns i butik. Spanade in ett svartsilvermetallic lack som jag vill ha!

Trackbacks

  1. […] i butikerna, men redan nu kan de shoppas på Kicks.se! Swatcher på de lack som jag fick syns här, och jag vill gärna lägga fler till min samling – Oxygen Green och Salt Licorice står för […]

