Pressfrukost hos Kicks!

Här kommer ett snabbinlägg innan jag måste dra till jobbet, men visst vill ni se (och höra om) Kicks pressfrukost? Jag var upptagen med att stoppa i mig av den supergoda frukosten, men jag tog ett par bilder i alla fall.

Förutom mackor, yoghurt, kaffe och juice så bjöds det även på delikata sötsaker som kakor formade som nagellacksflaskor, cake pops och minimuffins med världens godaste glasyr. Jag åt förstås av allt.

Kicks lanserar egna nagellack med start vecka 36, och himmel vad fina de är. Jag fick med mig en bunt hem som jag visar upp snart. Föredömligt små flaskor, tjusiga färger och lågt pris (39 kr), jag gillar!

När jag kommer hem ikväll ska ni få se lite av innehållet i den mycket generösa goodiebagen. Vi fick bland annat (och till min stora förtjusning) Lancômes nya mascara Hypnôse Doll Eyes! Iiiiiiiiih!

Comments

  1. Spännande! Kul med egna produkter – ser fram emot sneak-a-peak på lacken!

    … och när jag ser dina bilder önskar jag också att Kicks öppnar pâtisserie-filial 😉

  2. Kul att träffa dig idag! Vi sa också iiih när vi upptäckte mascaran!

  3. Ska bli så himla kul att se lacken live 🙂 Är så ledsen att jag (som vanligt) inte kunde komma 😦

  4. roligt att ses =) mycket fina produkter och godsaker

  5. Hihi bästa sortens frukost brukar jag hävda är gårdagens tårta, men nagellackskakor verkar inte vara fy skam det heller! Älskar nagellack efter principen ”små och billiga” så det här låter riktigt intressant! Peppar swatches och kommande inlägg. 🙂

