Kicks, oh my!

Okej, nu har jag kommit hem från jobbet och bänkat mig i soffan framför Top Gear, så då kan vi titta på vad jag fick för fint i min goodiebag från imorse.

Anatomicals Bergamot and Green Ginger Body Butter, prover från Korres, I Love…Strawberries & Milkshake Bubble Bath and Shower Crème (bortlovad till kollega), läppbalsam med kokosdoft från Gorilla & Friends, DuWop Venom Gloss i Buttercup, Estelle & Thild Ecorganic Handcream Neroli Bergamot, GoodSkin Labs Exten-10 Instant Youth Boosting Moisturizer SPF 15, Korres Body Butter Quince, Bare Minerals Naturally Luminous Daily Duo för kombinationshy (tack för bytet Carina!), parfymprov från Elie Saab, DKNY Be Golden Delicious fullstorlek (bortlovad till mamma under förutsättningen att hon inte använder den när jag är med – jag HATAR äppelparfym), nagellack från Kicks egna linje (ska swatcha imorgon om det är bra ljus), Essie Ballet Slippers (fick egentligen Sugar Daddy men bytte med Sanna), och, sist men inte minst, Lancômes Hypnôse Doll Eyes Mascara.

Jag passade också på att shoppa lite då vi fick 20% rabatt på hela sortimentet, men det får ni också se imorgon! Visst är jag en cock tease?

Comments

  1. Extremt! Ser verkligen fram emot att höra vad du tycker om mascaran. Är lite sugen på den men den kostar ju en rejäl slant.

  2. Vilken grym goodie, ångrar att jag inte åkte upp!

  3. Men gud, vilken fantastisk goodie! Varför är det så jäkla långt till Stockholm?! #lagombitter🙂

  4. Herrejisses va med prylar…..! Helt tokigt avundsjuk och fascinerad haha

  5. Åh vilken massa gottis!

  6. Ingen dålig goodie det där!

  7. Haha gillar det där med att din mamma inte får använda parfymen om du är i närheten! Nyfiken på Hypnose Doll Eyes… Mjaa.. lite surt att de aldrig arrangeras sådana här trevliga pressfrukostar i Göteborg!

  8. Helt galet generöst, men de vet väl att det lönar sig ändå, det blir bra pr och så får ni bloggare många sköna produktnyheter att blogga om och recensera. Jag är inte ett dugg avundsjuk, inte ett dugg😀

  9. Det var verkligen en helt fantastisk goodiebag! Jag fick en annan parfym jag, en från Diesel.
    Blev också superglad när jag såg den nya Lancome mascaran.
    Var superkul att träffas igen!

  10. Avundsjuk…. men du förtjänar det!🙂

  11. WOOOW vilken goodiebag. Synd att jag inte kunde vara med😦 såå långt bort!

