Enkät: Höstmejk 2011

Jag blev utmanad av fina Bjooti att haka på höstutmaningen, och det gör jag så gärna!

Sminklook i höst?
Blekare än blekast hy, sotiga ögon. Sanatorielooken, typ. Som Mrs Lovett i Sweeney Todd, eller Bellatrix Lestrange vars klädstil jag tänker copycatta.

Tips inför hösten?
Våga mörkt läppstift!

Nåt särskilt du sugen på ur höstkollektionerna?
Höstkollektionerna är alltid finast, och jag lägger gärna vantarna på alla fyra Fluidlines ur MAC Me Over-kollektionen samt en eller två paletter från Lancôme Doll Eyes.

Kommer du däremot absolut inte köpa?
Fler bronzers. Enough’s enough.

Jag skickar vidare till Skimmerskuggan, Glitter Sisters, Makeuponista och Kajalpennan.

Comments

  1. Ah, man tackar! Svar kommer! (och nu kom jag på att jag har ett annat enkätsvar på g ngnstans, shit pommes!)

  2. Midnight Blues är minst sagt snyggast utav alla fluidlines ur mac me over kollektionen, hur tjusiga resten än må vara🙂

