Prime Time Primer Shadow

Med oss från morgonens pressvisning fick vi varsin tub Prime Time Primer Shadow, som kombinerar effekten hos en primer med färgen hos en krämögonskugga, och som lanseras i september. Tuben rymmer 3 ml och priset är – håll i er – 395 kr. Jag sa ju att ni skulle hålla i er!

Nyanserna är sex till antalet: Chroma Violet (plommon), Urban Nature (grålila), Racing Green (smaragdgrön), Gunmetal (silver), Sundance (persika) och Bronzed Twig (brons). Skuggorna är skimriga, vattenfasta och ska varken blekna eller lägga sig i veck.

null Here’s one of the Prime Time Primer Shadows Bare Minerals will be launching in September.

Comments

  1. Oj så mkt spännande nyheter! Jag är dock försiktigt skeptiskt. Blir det ibland när så många verkar så frälsta. Dessutom har bare minerals ingen nyans som passar mig, trots att vissa mu:or försökt övertyga mig om motsatsen…

  2. Iiiiiih hiskeligt pris! Men jag kommer ju att prova i alla fall!😉

  3. Jösses vad dyr, ska bli kul att se om den är något att hänga i julgranen då!

  4. En produkt som kostar 131 000kr/litern skall banne mig både diska och göra mig smal om det skall vara värt’et. Nä, den här krämskuggan lär jag inte ens snegla åt

  5. Läste just hos Karla Sugar att denna produkt kostar $18 i USA. Bra gjort, en höjning med 300% på den svenska marknaden…

    • Vi konstaterade samma sak då vi jämförde priset på deras foundations i USA jämfört med Sverige – löjlig prishöjning som rimmar illa med att det ska vara ”affordable skincare and makeup”.

