31 dagar Fröken Rosa: dag 15

Vilken/vilka formula gillar du bäst på ögonskugga – krämskugga, fast, löspuder, matt, skir eller skimmer?

Fast och skimrig, tack! Fast för att det är så lätt att jobba med, och skimrig…ja, det är samma där. Det är ju betydligt lättare att sudda och sota skimriga skuggor då de är lite mer ”glidiga”. Dock tycker jag att matta skuggor är jätteJÄTTEfina när man väl får till dem – och snygga att kombinera med skimriga skuggor! Det bästa av två världar.

null I like shimmery shadows. And matte. Oh, what the hell – I like both kinds.

Comments

  1. Jag tror också jag säger fasta och skimriga, tänker i precis samma banor som dig. Det stoppar mig dock inte från att köpa andra slags :p det är ju så roligt..

    • Ja, verkligen. Jag har haft ett par lösa skuggor som jag tyckt om, men inte köpt fler pga böket.

  2. Håller med fullständigt!

