Lite av nyheterna från Body Shop

Som utlovat kommer här bilder på de produktprover vi fick igår på Body Shops visning. Jag har precis packat upp allting och har därför inte kunnat känna på allt ordentligt, men jag återkommer såklart med recensioner.

Alla tre foundations finns i åtta nyanser, och glädjande nog har de allra ljusaste också tagits in. Krämkompakten och pudret kostar 295 kr, den flytande varianten kostar 275 kr. Finns i butik 15:e september.

Jag kommer att swatcha dessa Shimmer Cubes i ett separat inlägg, men titta bara – visst är de ljuvliga? Kostar 295 kr/styck.

Carbon Eye Definers i blått (mums!) och brunt. 95 kr.

Lip Roll-On med mintsmak och Wild Rose Targeted Hand Oil. Dessa har jag dock ingen prisuppgift på…

Är det något särskilt ni lockas av? Berätta!

null Showing off a few goodies from last night’s event.

Comments

  1. Jag är supernyfiken på dom nya underlagsprodukterna. Jag har lite problem med min hud, mycket finnar och blemmor så jag hoppas att några av dom här ska passa mig! 🙂

  2. Kan berätta att enligt deras medlemsmagasin är det
    75 kr för Lip Roll-on och ca. 60kr för hand oil 🙂

  3. Åh å fint! Jag vill ha: ljusa foundations, blå och gröna shimmercubes och blå penna, dvs nästan allt 🙂

  4. är supersugen på underlagen, ska bli kul att höra omdömen av dessa. shimmercubsen ser fina ut och jag blir alltid sugen på dem men tyvärr har de jag haft varit rätt dåliga i kvalitén, har upplevt dem svårjobbade och dåligt pigmenterade. men de kanske är bättre nu.

  5. Hur är underlagen rent nyansmässigt? Är de ljusa nog för dig? Supernyfiken på just det.

    • Just de här är inte tillräckligt ljusa, men det finns ljusare nyanser i sortimentet. Jag har tyvärr inte haft tid att testa underlagen än.

  6. Vill verkligen höra om shimmer cubesen (är det tillräckligt pigmenterade?) och underlagen!

