Lady Vampira meets Prince Noir

OK, den här svartröda nyansen gör verkligen ingenting för mina snålt tilltagna läppar, men det skiter jag högaktningsfullt i – för det här är ett riktigt kickassläppstift. Prince Noir är ett av stiften i kollektionen MAC Me Over, som hamnar på diskarna 8:e september.

Passar: När du ska leka vampyrlajv eller gå på dejt med Edward Cullen.
Passar inte: När du ska äta. Eller dricka (annat än blod).
Bra att tänka på: Använd pensel och spegel. Det här är inget du drar på i blindo.

Tack snälla Bjooti för att fick överta den fina prinsen!

null Channeling my inner vampire with MAC’s Prince Noir.

Comments

  1. Coolt🙂 Inte helt olikt Zinfandelstiftet från IsaDora.

    • Tack! Skulle du ha Zinfandel på jobbet?

    • Joo, jag upplever Prince Noir som betydligt mörkare och inte minst mattare än Zinfandel. Zinfandel kommer jag använda, medan Prince Noir inte alls föll mig på läppen (hö hö). – mycket coolare på dig Des än vad det var på mig.

  2. Du skulle haft ett par rejäla hörntänder på bilden också. Svårburet men du rockar det ändå🙂

  3. Ja läppstiftet är inget för mig, men jag gillar din eyeliner! Fina vingar!

  4. Fast jag tycker ju att det är snyggt att du har det på ”snålt tilltagna läppar”! Det gör att det ser lite hårt och coolt ut!!

  5. Tycker att det är vansinnigt snyggt, älskar mörka och vampiga läppstift!
    Zinfandel från Isadora ska jag köpa men frågan är om jag inte måste ha detta också?

