Snudd på magi

Mitt första intryck av den BB Cream jag beställde är att den är helt jävla fantastisk. Fotot är taget cirka tre timmar efter applicering, på bilden har jag ingen concealer förutom under ögonen, och jag har bara pudrat lätt samt borstat på lite rouge. Täckningen är superb utan att kännas tung, och den är oerhört lätt att få jämn och snygg. Jag buffade in den med min Real Techniques Buffer Brush, men en skunkborste skulle säkert funka lika bra.

Till och med min mamma höll med om hur fantastisk min hy såg ut, och hon brukar aldrig kommentera min foundation i vanliga fall. Jag kommer absolut att köpa en stor tub!

null Everything I’ve heard about BB Creams is true, they really are amazing.

Comments

  1. Åh! Måste också skaffa en!

  2. Låter fantastiskt!

  3. Jäklars så glad jag blir att jag beställde en igår🙂 Ser super ut.

  4. Vad kul! Skit bara att det var lite svårt att hitta den mörkare nyansen som du tipsade om. Få hålla utkik ett tag, det kanske kommer upp nya. /N

  5. Undrar om man inte måste testa då, det låter ju väldigt bra förutom då att den är ganska rosa, föredrar om de drar mot gult.

  6. Vilken nyans köpte du? Är den rosa i tonen?

  7. Tack! =) Tror att jag har ungefär samma hudton som du, fast jag drar åt gult. Men det kanske funkar ändå =)

Trackbacks

  1. […] ni intresserad av en riktig BB Cream rekommenderar jag den från Missha, som jag skrivit om här och här. Dela med dig:TwitterE-postFacebookLike this:GillaBli först att gilla denna post. Filed […]

