Tävla med Fröken Rosa!

Eftersom jag tycker så mycket om mina läsare ger jag er chansen att vinna ett litet, men naggande gott paket med smink från Viva La Diva och Wet n Wild. Paketet innehåller två provrör med Paco Rabannes senaste doft Lady Million, paletten Pride från Wet n Wild, ögonskuggan Angel samt läppbalsam och nagellack från Viva La Diva.

Vill du vinna? Lämna en kommentar till inlägget, så drar jag en vinnare på torsdag 18/8. Du behöver inte ha en blogg för att kunna delta!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.

null This competition is only open to my Swedish readers.

Comments

  1. Följer din blogg varje dag. Den är toppen🙂 Jag vill vara med och tävla!

    Mvh Therese

  2. Ååh, som jag har suktat efter den där paletten, to die for!
    Självklart måste jag ta chansen att vara med och tävla om det!
    Tack för en bra och läsvärd blogg!😀

  3. är absolut med!

  4. Ohh, klart jag vill vinna. One million doftar så himla gott, den hade min pojkvän nog gillat!🙂

  5. Ohh vad skoj med tävling😀 Har dig såklart på bloglovin så man inte missar något😀 Min man har one million så ladymillion skulle absolut inte skada! Underbart fint smink du hade samlat ihop till tävlingen.

  6. Åh den där parfymen är jag så himla sugen på – självklart vill jag vara med i tävlingen!😀

  7. Jag är med och tävlar =)

  8. Wow, blev väldigt nyfiken på paletten från Wet n Wild när jag såg den hos junesabstract…🙂

  9. Vilka fina vinster du ger oss möjligheten till! galet sugen på wnw-paletten😀

  10. Eftersom jag börjar mitt nya liv nu under hösten, skulle jag verkligen behöva lite nya skönhets stuff att förfina mig med…

  11. Jag är jättegärna med och tävlar! Paletten från Wet n’ Wild är ju galet fin!🙂

  12. jag är gärna med!

  13. Jag vill vara med:):)

  14. Jag vill gärna vara med och tävla!

  15. Åh vad kul! Jag är med🙂

  16. Bitterdarling says:

    Count me in (:

  17. I´m in! Min favvoblogg:)

  18. Åh jag vill vara med! Paletten är ju GALET snygg.

  19. Har gått och suktat efter Wet n Wild paletten hur länge som helst, jag är lätt med!😀

  20. Klart man vill vara med och tävla…🙂

  21. ”Lämnar en kommentar”🙂

  22. Oh jag vill vara med -fiiint!

  23. Oh ja, vill gärna vinna :)))

  24. Jag är jättegärna med, läser din blogg dagligen🙂 Såg swatches av Wet n Wildpaletten på Temptalias sida för längesedan, och vad jag minns fick den väldigt högt betyg, för det var verkligen drag i färgerna fast det är ett budgetmärke av rang. Skulle vara superkul att få sota ögonen med de färgerna! (Japp, jag är en sotningsaholic veckorna igenom, det enda jag är snygg i)😀

  25. det här kan man ju inte missa! jag är med och tävla🙂

  26. Awesome! Jag vill jättegärna vara med😀

  27. Jag vill gärna vara med och tävla🙂

  28. Jag är också gärna med och tävlar. Tack för en bra blogg. Gillade verkligen inläggen om London eftersom jag snart ska dit själv och shoppa loss🙂

  29. Vad roligt att du fixar tävling! Klart jag vill vara med🙂

  30. Jag är gärna med =)

  31. Wooop!
    Jag är med! =)
    Det är så trist att Viva La Diva inte går att få tag på i FInland så nu håller jag tummarna för mig själv! =)

  32. thefatandfurious says:

    räkna med mig! har varit sugen på att testa den där paletten ett tag nu…

  33. Linda Marie says:

    Självklart är man med! =) Och tack för att du skrev om TVÅL, jag fullständigt älskar deras produkter!

  34. jag vill vara med!🙂

  35. Jag är med!🙂

  36. Hejsan, självklart vill jag vara med och tävla!

  37. Klart att man vill vara med! Fastnade för nagellacket🙂

  38. Klart som korvspad att vi vill vara med och tävla! /E&N

  39. Jessica Y says:

    Å jag vill vara med🙂

  40. jag vill också tävla

  41. Jag anmäler mig genast, paletten suktar jag efter, fatta vilka snygga makeuper man kan få till. Och så fyller jag ju år imorgon, blink blink!

  42. Vilka härliga färger!

  43. Är en trogen läsare, är inne varje dag. Du har faktiskt fått mig att bli lite mer våglig när det kommer till smink, fortsätt så! Jag är med och tävlar!🙂

  44. Ögonskuggorna ser jättefina ut, klart man är med och tävlar🙂

  45. wow, vilken fin palett det där va!! skulle inte sitta helt fel🙂 kram

  46. Kul med tävling, är absolut med!😀

  47. Ååh vad kul! Fina grejer, count me in!🙂

  48. Så fin palett! jag är definitivt med🙂

  49. Jag vill absolut vara med och tävla. Keep up the good work!🙂

    //emelie

  50. Spännande! Jag är väldigt gärna med och tävlar.🙂

  51. Jag är gärna med och tävlar🙂

  52. Är gärna med och tävlar jag med🙂

  53. Men det liksom bara suger till i magen av habegär. Klart jag vill vara med :-D!123

  54. Kanske är det min tur att vinna?😀

  55. Spännande utlottning, jag är gärna med!

  56. Of course, I’m in! Love your blog!!!!!!!!!!!!!!!!

  57. Åh, jag är gärna med🙂

  58. Ciao!
    Jag älskar din blogg och följer den slaviskt! Älskar sminkbloggar!
    Jag är såklart med i din tävling!

  59. Vill jättegärna vinna!!
    Älskar att testa nya grejer🙂

  60. Ser superfint ut,jag är gärna med!

  61. Sofia (nibblah) says:

    Oh, är gärna med och tävlar🙂

  62. Oj, tusan! Har varit bortrest och såg din fina tävling först nu!
    Kanske är för sent att vara med, men vill gärna anmäla mitt intresse iaf! ;D

  63. Grönt och blått ka jag inte stå emot🙂 Jag är med!

  64. Jag är gärna med och tävlar!🙂

  65. Meep meep. Sign me up!

  66. Åh, jag är med! Har alltid önskat mig den där eormt fina paletten från wet n’ wild.

    Emma Fenty

  67. Ann-Sofie says:

    Klart man vill va´me´!

  68. Fröken Frodig says:

    Jag är med och tävlar såhär i sista minuten🙂

Trackbacks

  1. […] att ni ska bli extra sugna på att vinna tävlingen tänkte jag fresta lite med swatches på paletten från Wet N […]

