31 dagar Fröken Rosa: dag 11

Vilket är ditt favoritpuder?

Jag använder alltid puder för att fixera foundation och matta ner min feta t-zon, och jag måste ha något som håller hela dagen. Det absolut bästa pudret jag har testat är Chanels Poudre Universelle Libre. Dyrt, ja…men absolut bäst.

Det var ett tag sedan jag hade en burk hemma, men minnena är fortfarande höljda i rosenskimmer. Inget annat puder jag har testat – och det har varit några stycken under åren – har gått upp mot Chanel!

null When it comes to loose powders, Chanel is unbeatable.

Comments

  1. Hittade hit av slump, som man så ofta gör, men i ärlighetens namn så var det just ordet ROSA som lockade mig.
    Är det en färg som jag alltid gillat och gillar så är det ROSA🙂
    I vårt nya hus i Båstad som jag inreder just nu har jag riktigt gått loss på den fägen, till min mans stora förtjusning🙂
    Köket har fått kyl och diskmaskin i rosa från Smeg, sovrummet har fått en specialbeställd sänggavel och gardiner i härligt rosa tyg från Designers Guild…och mitt dressingroom…en dröm i rosa, svart och guld:)
    När det gäller Chanel så är det absolut bästa märket när det gäller hudvård, smink och parfym…här använs inget annat🙂

    Kram Mrs G

