EOTD + kvällens aktiviteter

Ikväll var jag och min gay husband (min +1) på ett trevligt event ordnat av Skugge & Co. Platsen var The Voice Streetdance School på Östermalm där vi drack öl och träffade Kicki, Sam och Sams kusin Peder! Jag rockade fet kajal och på armen hängde min nya väska från Gina Tricot.

Då golvet var nylagt fick alla gäster ta på sig tofflor.

Mina tofflor var lite stora. Eller så är mina fötter små.

Efteråt promenerade vi ner till Rose och drack drinkar.

Vi satt i sofforna på uteserveringen och njöt av sensommarnatten och de goda drinkarna. Jag drack en Cosmopolitan och en Mojito.

Goodiebags delades såklart ut och då min gay husband inte gillar smink fick jag en del dubbletter som jag ska lotta ut nästa vecka! Snällt va? Bra grejer var det också.

null Spent my Saturday night drinking cocktails and chatting to friends. A cracking time was had by all.

Comments

  1. Massor med tummar upp! Såg ut att ha varit en toppenkväll.

  2. Vad trevligt det såg ut! Nyfiken på goodiebagen!🙂

  3. Kul å läsa om era upplevelser från igår! Jag hamnade också på Rose igår! Ha en skön söndag!

    • Nämen var det du med rosa håret? Jag sa till mitt sällskap att du hade snyggaste håret på hela stället!

  4. Det där är en riktigt het ögonmejk, lite förvånad att du inte fick ragg med den eyelinern. Fast det kanske berodde på tofflorna och din biffiga +1.😉

    • Dels det, och sedan hänger inte min typ av män på Finest-events. Får börja gå på Pub Anchor istället.😉

  5. Tjusigt! Ibland känns det verkligen extra trist att jag nästan aldrig kan tacka ja till sådana event😦

