31 dagar Fröken Rosa: dag 9

Brukar du använda primer? Favoriten?

Ansiktsprimer, som den från Clarins, är ingenting jag använder varje dag utan bara vid speciella tillfällen och om jag ska gå ut. Ögonprimer är dock ett måste! Min favorit är klassikern från Urban Decay, men jag kan lika gärna använda en Paint Pot från MAC – det beror lite på vilken typ av sminkning jag gör.

null I don’t use face primer every day, just when I’m going out or when I need my skin to look really, really good. My eyeshadow primer from Urban Decay, however, is a staple in my makeup bag and something I simply cannot live without.

Comments

  1. Aaah Clarins, finns det någon som INTE gillar den? Jag insåg dock efter jag skrivit mitt dag 9-inlägg att det kommer en separat ögonprimer fråga senare. Oops.

Trackbacks

  1. […] missade att primerfrågan var tudelad, så jag har redan svarat – men det tål att upprepas hur himla bra Primer Potion […]

