Clarins Daily Energizer Lotion

Jag håller ju på att testa – och gilla! – produkter ur Clarins Daily Energizer-serie, och idag har jag kompletterat med den lättare lotion med SPF för dagbruk. Dock har jag inte betalat de 305 kronorna som Kicks vill ha för den, utan £17.55 från Feel Unique, vilket känns betydligt mer humant. Jag ska recensera hela serien snart, ska bara ge den lite mer tid först.

null Really liking the products from the Clarins Daily Energizer line so far, and now I’m adding the lotion with SPF to the line-up.

Comments

  1. jag tycker den är superbra, går in snabbt och återfuktar bra. fast jag föredrar GOW coconut revival cream.

    • Den kan jag bara använda på natten under sommaren, min hy är lite för fet för att den ska passa under makeup just nu. Annars är det en storfavorit så klart.

  2. Den verkade lovande, men den verkade vara lite för ”aktiv” för min del. Så huden hamnade i sån obalans efter ett tag och en massa plitor började ploppa upp:-/

