31 dagar Fröken Rosa: dag 7

Vilket är ditt favoritmärke på makeup? Var köper du din makeup?

Jag har flera favoritmärken! Men om jag bara får säga ett…så säger jag NARS. 

Min blygsamma samling! Löspuder, foundation Sheer Glow, ögonskugga Night Porter, rouge Desire, ögonskuggsprimer, och läppstift Manhunt. Jag gillar NARS för att de kombinerar bra basprodukter som foundation och puder med coola limited edition-grejer och kollektioner, och det mesta håller ypperlig kvalité. Dessutom är förpackningarna jäkligt snygga!

Handlar smink gör jag oftast på nätet, då NARS – och andra märken som Benefit – inte säljs i Sverige, men ska jag ha något från MAC, till exempel, går jag gärna till en disk.

null My favourite brand is NARS, with its sleek packaging, outstanding foundations and innovative limited edition products.

When it comes to shopping I’m indifferent – while I love to bag a bargain online, I am equally happy to go to a counter.

Comments

  1. Jag gillar också Nars! Tycker det är synd att inte kunna klämma och känna innan man köper bara, annars hade jag nog köpt betydligt mer därifrån😉

  2. Och jag som inte har en enda NARS-produkt. Skäms på mig, det får vi ändra på tycker jag.

  3. Har du någon läppswatch på manhunt? Är så sugen på att hitta ett rött läppstift

