31 dagar Fröken Rosa: dag 2

Vilket är det största makeupmisstaget du gjort?

Om vi undantar nybörjarmisstag som för mörk eller orange foundation, så ångrar jag att jag plockade mina ögonbryn så hårt när jag var yngre. De var fylliga och hade en fin form, men när jag var 15 tvingade jag min mamma att plocka dem åt mig, och sedan fortsatte jag på egen hand. De har aldrig riktigt återhämtat sig efter det.

Vilken tur att det finns så pass bra brynprodukter…

null My biggest makeup mistake, apart from beginner’s mistakes like foundation too dark and/or orange, was being too zealous when it came to plucking my eyebrows when I was a teenager. They’ve never really recovered after that, and I’m very grateful for the multitudes of great brow product at my disposal.

Comments

  1. Jag plockade ju sönder mina ögonbryn också under en längre period men av någon anledning hade jag aldrig problem med återväxten sen. Tråkigt det där att en enda liten trend-miss har fått såna efterföljningar för många.:/

