En sista update från London

Vi har precis checkat ut från hotellet och jag sitter i baren och utnyttjar WiFi:n, som var mer än lovligt svajig på rummet.

Igår var jag och trådade mina ögonbryn. På vissa Superdrug finns det en liten bar där man kan fixa ögonbryn och färga fransar, jag betalade £7 för att få mina bryn trådade och det var värt varenda penny. Det gjorde inte särskilt ont, men jag var ordentligt röd i ett par timmar efteråt och det har ploppat upp några småfinnar runt om.

Nu ska vi strax upp till Kensington High Street och röja loss bland butikerna, och på eftermiddagen beger vi oss till flygplatsen. Imorgon ska ni få se allt jag har handlat – jag har köpt världens coolaste skor på Topshop!

– Postat från min iPhone

Location:London,Storbritannien

Comments

  1. Ooh! Jag vill se både resultatet och skorna!

