Tillbaka till Superdrug

Superdrug i Westfieldgallerian, västra London, är mycket bättre än det på Oxford Street – rent, fräscht och välsorterat.


Här hittade jag Garniers tinted eye roll-on i en nyans som jag inte sett hemma, för mycket ljusa hudtoner, och dessutom till extrapriset £5.10. Fynd!

Typiskt nog har London drabbats av en mindre värmebölja, med temperaturer uppåt 30 grader. Tur att jag packade solskydd!

– Postat från min iPhone

Location:Barkston Gardens,Kensington,Storbritannien

Comments

  1. Så den finns i ljusare variant också? Typiskt att den inte kommit hit alltså. Vem fan har egentligen den nyansen som säljs i Sverige under ögonen? Jag ser bara tröttare ut med den.

    • Rullade på som hastigast, färgen är klockren. Fattar inte varför inte den säljs i Sverige.

  2. Jag älskar Westfield! Finns så mycket bra affärer under ett och samma tak, plus supergoda restauranger.🙂

  3. Pernilla says:

    Sverige, Sverige, Sverige… when will you learn?! Jag älskar konceptet med tinted eye roll-on men den är orange på min blekfisiga hy! Tack för rapporteringen om den ännu ljusare nyansen!🙂

