Cor blimey!

Hallå från ett soligt London! Jag har precis packat upp och fixat Wi-Fi så att jag kan blogga. Största delen av dagen tillbringades på Primark i Hammersmith, där jag shoppade skor och kökshanduk – inget smink än, men jag har varit på Superdrug och klämt på paletterna från Sleek, och de är grymt fina! Lutar absolut åt ett köp där, kan dock bli svårt att välja vilken (eller VILKA, om jag känner mig själv rätt).


Som vanligt är det pinsamt billigt på Primark; mina ballerinaskor kostade t ex bara £8.

– Postat från min iPhone

Location:Barkston Gardens,Kensington,Storbritannien

Comments

  1. Härligt härligt🙂

  2. Åhh vad det låter härligt! Blir sjukt sugen på att åka till London känner jag….
    Sleek paletterna är otroligt fina, jag har tre st Monaco, Curacao och Graphite.
    Graphite var limited editon för några år sen men deras palett Bad Girl ska påminna lite om den, är själv vansinnigt sugen på Bad Girl men känns inte helt motiverat att köpa en nästa likadan palett.
    Jag skulle nog ha svårt att begränsa mig eftersom jag vill ha allihop av deras paletter……

