Allt det här är Bjootis fel. Ville bara att ni skulle veta det.

Ja alltså, inte det här med bloggandet. Herregud, nej. För även om Bjooti såklart är en superinspiration när det gäller skönhetsbloggeri, så snackar jag om hår. Rött hår, närmare bestämt. Hur kan jag annars förklara att jag, som alltid har varit hundra procent i blondinlägret – ja, förutom i tonåren då jag hade de flesta färger, från svart till rosa – nu ser mig själv som obviously-meant-to-be-ginger?

Jag har blivit assimilerad. Indoktrinerad. Är du nöjd nu, Katta?

Comments

  1. He he he. Japp! Nu är jag MKT nöjd! Fint är det också!

  2. Amandak says:

    Galet fint ju!

  3. Superfint!

  4. Katta gör rätt i att vara mkt nöjd för det blev ju galet fint!

  5. Å vad tjusigt! Jag vill också ha så fint hår. Har länge suktat över Lady Gagas aprikosa lockar i Bad Romance-videon. I höst kanske jag slår till…

  6. Jag tycker det är superfint!!!

  7. Sofia (nibblah) says:

    Åh, du passar verkligen jättebra i det, vilken snygg färg sedan!

  8. Ser jättesnyggt ut!

  9. Tack för alla snälla kommentarer!

  10. Strawberry blond – hur snyggt som helst!

  11. Gråpyre says:

    Du ser ut att ha lyckats med den nyans jag aldrig riktigt lyckades uppnå under min tid som rödhårig, perfect strawberry blonde!

