EOTD: Violet Khaki

Jag vet inte riktigt vad jag tänkte med den här kombon – skuggorna låg bredvid varandra och jag tyckte att de skulle vara snygga ihop, men…nä.

Bryn: Urban Decay Buck
Primer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Ögonlock: Deborah 24Ore Velvet Eyeshadow Khaki Green
Yttre v: Deborah 24Ore Velvet Eyeshadow Violet
Inre ögonvrå/brynben: Deborah 24Ore Velvet Eyeshadow White
Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner Intense Black
Inliner: Isadora Inliner Kajal Satin White
Mascara: Body Shop Big & Curvy Waterproof Mascara

Comments

  1. Jag tycker inte att det är så tokigt faktiskt! Grönt och lila är en av mina favorit kombinationer, måste nog köra på en gröna och lila makeup imorgon.

  2. Jag tycker inte heller att de blev så dumt 🙂

  3. Jag tycker också att de blev en fin kombination!

