Favoriter i juli

Jag vet att det är en och en halv vecka kvar av månaden, men skitsamma. Här kommer lite av det som jag har diggat i juli.

– Garden of Wisdom Cleansing Oil rengör på djupet med en blandning av olivolja, mandelolja och hasselnötsolja, och tar bort även den mest envisa mascara. Älsk på den!

– L’Oréal Glam Bronze är inte mycket till bronzer, ens på min bleka hy, men den är däremot en ypperlig highlighter. Applicerat med skunkborste ger den en fin glöd till ansiktet.

– MAC Mineralize Blush Feeling Flush köpte jag förra veckan och det höga priset (280 kr) till trots har det snabbt blivit det rouge som jag sträckt mig efter varje morgon. Vill man ha söta dockkinder kan man knappast hitta en bättre nyans.

Comments

  1. Går det att köpa ett prov på ”Garden of Wisdom Cleansing Oil”? Har för mig att du kar skrivit att det går att beställa prover från Garden of Wisdom, ifall jag minns rätt.

    Har en mascara här hemma som är helt okej, det är bara det att den verkligen inte går att få bort med de removers jag har här hemma.

    • Jo, den minsta storleken är 1 oz, ungefär 29 ml. Olja är verkligen ypperligt när det gäller att ta bort envisa mascaror.🙂

  2. Hrm, nu blir jag ju ännu mer l’oréalsugen…. Måste ut och känna på den inom kort!

