Real Techniques Core Collection och Starter Set

Ni som följer beautybloggen Pixiwoo vet säkert att Sam, ena halvan av systerduon, har lanserat egna borstar och penslar, kallade Real Techniques. Jag är alltid på jakt efter bra verktyg och slog därför till på båda seten.

Contour Brush för rouge, bronzer, och highlighter, Pointed Foundation Brush för flytande foundation, Detailer Brush för concealer eller läppstift, Buffing Brush för puder och mineralfoundation

Deluxe Crease Brush, Base Shadow Brush, Accent Brush, Pixel-Point Eyeliner Brush, Brow Brush

Jag köpte mina set hos love-makeup.co.uk, som också har enstaka borstar till salu, för £18.99 styck. Recension kommer när jag har testat borstarna ordentligt, men visst ser de fina ut?

Comments

  1. Ser riktigt fina ut, hoppas att dom håller måttet också!

  2. De ser helt ljuvliga ut, riktigt lyxiga.

  3. Ser riktigt spännande ut, kul med lite nya versioner, känns lyxigt!

  4. ser sjukt snygga ut!

  5. Jag har länge funderat på att klicka hem dem – de är väldigt förmånliga och verkar vara helt fantastiska.
    Väntar dock på din recension innan jag slår till… 😉

